Mittwoch, 2. November 2016

Paper Shelter Challenge #271

Einen wunderschönen Mittwoch wünsche ich Euch.
Heute darf ich euch freudig mitteilen, 
dass ich nun ein Mitglied im Designteam einer meiner liebsten Digistamp Hersteller bin:

Hier seht ihr meinen Beitrag für die erste Challenge an der ich als Designteammitglied teilnehme.

Unsere Challenge hat das Thema:
Eine Karte für ein Kind

Ich habe für meine Karte 
Fair Day verwendet: 

***

A beautiful wednesday to you all.
Today I can tell you happiely,
I'm now a meber of design team one of my favourite Designers:

Here you see my post for first challenge which I take part as designteam member.

Our challenge has the theme:
A card for a child

I used for my card








Besucht uns und nehmt an der Challenge teil,
ihr könnt auch was tolles gewinnen:

***

Take a look an join our challenge 
may be you win our prize:


1 Kommentar:

  1. Good Morning Danny, welcome to the TPS team and your first Challenge, wow what a stunning card I do love how youve coloured your image and your card design is gorgeous. hugs Shirleyxxxxx

    AntwortenLöschen